سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش کسب در آمد اینترنتی و خانگی ،کسب و کار

توصیه بزرگان برای موفقیت

توصیه بزرگان برای موفقیت

در این مجموعه توصیه و تکنیک های بزرگان و کارآفرینان بزرگ درباره موفقیت در زندگی و کسب و کار آمده است:

1.بستر شخصی‌تان را بسازید اما سعی نکنید همه را جذب کنید

آدام برائوم – «نیازی نیست که تمام افراد را راضی نگه دارید (همه را جذب کنید) اما کسی یا گروه کوچکی از افراد وجود دارد که محتوایی که به اشتراک می‌گذارید را باور دارد و برایش ارزشمند است. اگر واقعأ خواسته‌های آن‌ها را اجابت کنید آنگاه آن‌ها نیز این محتوا را با افراد دیگری به اشتراک می‌گذارند و آن را به بخشی از زندگی‌شان تبدیل می‌کنند. و در نهایت این بستر نه تنها شما را قادر می‌سازد تا کارهایی که می‌خواهید را برای خود و خانواده‌تان انجام دهید بلکه یک میراث از خودتان در جهان بجا می‌گذارید».

2.به اشتراک‌گذاری داستان شخصی‌تان باعث می‌شود پیوندهای قوی‌تری با دیگران برقرار کنید

الکسی پانوس – «اغلب تصور می‌کنیم که به دلیل آسیب‌پذیری و صراحت مورد قضاوت و تمسخر واقع می‌شویم، اما اتفاقی که می‌افتد بسیار متفاوت است. وقتی بخش‌هایی از خودمان را به اشتراک می‌گذاریم بیشتر به انسانیت می‌رسیم و این انسانیت همان چیزی است که ما را به یکدیگر پیوند می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید پیوندهایتان با یک گروه را توسعه دهید و با کسانی که واقعأ شما و پیامتان را درک می‌کنند مشارکت داشته باشید باید داستانتان را با آن‌ها به اشتراک بگذارید».

3.بهترین راه برای بازاریابیِ کسب‌وکارتان این است که به مخاطبان هدف نشان دهید آن‌ها را درک می‌کنید

مارک لک – «قرار نیست بازار و مردم را مجبور کنید ارزش چیزی که دارید را درک کنند. باید به گونه‌ای بازاریابی کنید که مردم بفهمند شما احساسات آن‌ها را می‌دانید. بهترین روش برای بازاریابی این است که مردم بدانند شما احساسات آن‌ها را درک می‌کنید نه اینکه آن‌ها را مجبور کنید محصولتان و ارزش آن را درک کنند».

این سخن مارک لک به عنوان یک کارآفرین موفق ، بیان کننده کلیدی ترین قوانین موفقیت و انگیزشی کسب درآمد و راهکاری برای موفقیت در همه کسب و کارها می باشد.

4.درآمدتان را مجددأ در کسب‌وکارتان سرمایه‌گذاری کنید تا سریع‌تر به افراد و مقیاس بیشتری برسید

جینین بلکول – «فهرست مخاطبانم را از طریق تبلیغات فیسبوک مستقیمأ در یک صفحه وبینار توسعه دادم. تقریبأ به طور روزانه وبینار را اجرا کردم. فروش‌های ناشی از وبینار در روز اول را مجددأ سرمایه‌گذاری کردم تا در روز دوم تبلیغات بیشتری انجام دهم. به سرعت توانستم بازاریابی‌ام را پرورش دهم و در اولین راه‌اندازی تشکیلاتم توانستم فهرست مخاطبانم را توسعه دهم. فهرست کوچکی که با 150 نفر شروع کرده بودم در مدت زمان کوتاهی به یک اجتماعِ بیش از 50 هزار مربی، مشاور، نویسنده و متخصص تبدیل شد».

5.رقابت چیز خوبی است و ثابت می‌کند که عرضه شما با تقاضا مواجه می‌شود

گرگ اسمیت – «از رقابت نترسید. رقابت تأیید می‌کند که مشکلی که شما قصد دارید آن را حل کنید یا راه حلی که برای یک مشکل ارائه می‌دهید با تقاضا روبرو می‌شود. بنابراین به دنبال این رقابت بگردید».

6.از رسانه‌ها برای ایجاد فهرست مخاطبان و افزایش فروش استفاده کنید

استر کیس – «این مسئله به شدت حائز اهمیت است که یک مکانیزم داشته باشید که به کمک آن بتوانید توجهی که از طریق مصاحبه با رسانه‌ها جلب کرده‌اید را به فروش تبدیل کنید».

7.سعی نکنید از هر کانال بازاریابی استفاده کنید. بر کانالی که به دردتان می‌خورد تمرکز کنید

آنه سامویلوف – «با یک یا دو کانال ارتباطی و خبری اصلی شروع کنید، جایی که بتوانید مردم را به آنجا بفرستید. نقاط تماس دیگر (نقطه ارتباطی بین خریدار و فروشنده) که می‌دانید مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند را امتحان کنید. این نقاط عبارتند از لایوهای فیسبوک، استوری‌های اینستاگرام، اسنپ‌چت و روش‌های دیگرِ دستیابی به مخاطبان جدید مثل تبلیغات فیسبوک، مصاحبه‌های مهمان و مشارکت‌های استراتژیک. این کار را به سادگی انجام دهید و همیشه مردم را دوباره به کانال‌های اصلی بفرستید».

8.فقط به فروش تمرکز نکنید. به مشتریانتان کمک کنید به موفقیت برسند

نیک آنسورث – «ما در این کسب‌وکار فقط قصد نداریم مردم را مجبور کنیم محصولاتمان را خریداری کنند. بلکه می‌خواهیم تغییر و تأثیر را مشاهده کنند و داستان‌های موفقیت‌آمیز خودشان را بسازند».

9.فقط چون یک ایده برای فرد دیگر عملی است به این معنا نیست که برای شما نیز کار می‌کند.

همیشه سئوالات بیشتری مطرح کنید

رجینا آناجینو – «همیشه سئوالات بیشتری بپرسید. بررسی کنید که آیا «روشی» که مردم به شما پیشنهاد می‌دهند تنها روش موجود است و برای شما و موضوع یا مخاطبانتان معنادار است. متوجه شدم که مخاطبان و فروش‌های بیشتر به دنبال نادیده گرفتنِ توصیه‌های سنتی و تمرکز بر سئوالات کلیدی درمورد نیازهای مخاطبان هستند، بجای اینکه سیستم‌هایی که دیگران قبلأ ساخته‌اند را دوباره بسازند.

همیشه سئوالات بیشتری بپرسید. آیا این روش برای شما امکان‌پذیر است؟ چگونه می‌توانید این روش را بدون استفاده از عناصری که دوست ندارید اتخاذ کنید؟ در این نقطه چه چیزی مخاطبان را حیرت‌زده می‌کند؟ اگر می‌خواهید از خودتان بپرسید «آیا باید از وبینارها یا یک چالش10 روزه برای تبلیغِ دوره‌ام استفاده کنم؟ بجای آن بپرسید «در دنیایی که وبینارها/چالش‌ها وجود ندارند چگونه می‌توانم به طور ایده‌آل به مردم کمک کنم و محصولم را با آن‌ها به اشتراک بگذارم؟»

به نظر می رسد که هر فردی در زندگی برای خودش داستان موفقیت در کار و زندگی خاص خود را دارد که او را متمایز از دیگران می کند و باید طبق توانایی و سرمایه خود اقدام کند.

10.زمانتان را صرفِ ساختن سیستم‌ها و استخدام افراد بکنید تا زمانیکه به کسب‌وکاری دست پیدا کنید که بدون شما نیز اجرا شود

روری وادن – «امروز برروی چیزهایی وقت بگذارید که فردا زمان بیشتری را به شما اعطا می‌کنند، در نتیجه می‌توانید زمانتان را چند برابر کنید».

11.وقتی به موفقیت در کسب‌ و کارتان دست پیدا می‌کنید بخاطر داشته باشید که با کمک به دیگران کار خوبی انجام دهید.

کول هیتر – «فقط دو روش وجود دارد که یک نفر چیزی را یاد بگیرد که هرگز نمی‌دانسته هیچ اطلاعی از آن چیز ندارد. روش اول این است که راه سخت را پیدا کنیم. در دنیای کارآفرینی آن را «تجربیات دشواری که به دیگران درس زندگی می‌دهند» توصیف می کنیم. تنها راه دیگر برای انجام یک کار این است که کسی آن را به ما بیاموزد یا دانشش را با ما به اشتراک بگذارد. پس بجای اینکه دوباره چرخ را اختراع کنیم یا سخت‌ترین، طولانی‌ترین و پرهزینه‌ترین راه را از میان اشتباهات پیدا کنیم، کسانی که دارای بیشترین مهارت یا دانش هستند مسئولیت دارند آن‌ها را با ما به اشتراک بگذارند».