سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش کسب در آمد اینترنتی و خانگی ،کسب و کار

تکنیکهای موفقیت در کسب و کار

تکنیک‌های موفقیت در کسب‌وکار

ایجاد یک کسب‌وکار یکی از بهترین روش‌ها برای دستیابی به استقلال مالی، شکوفایی و تأثیر مثبت در دنیا است. اما این کار آسانی نیست. همانطور که هر کارآفرین موفقی تأکید دارد، ایجاد یک کسب‌وکار مستلزم سخت‌کوشی و فداکاری است. بیشتر کارآفرینان قبل از دستیابی به موفقیت سال‌های زیادی با شکست، ناامیدی و کسب تجربه مواجه می‌شوند. برای بیشتر کارآفرینان جاده موفقیت بیشتر شبیه یک فلش به سمت راست است.

اما دشواریِ ایجاد یک کسب‌وکار موفق به این معنا نیست که روش‌هایی برای هموار کردن این مسیر وجود ندارد. همانطور که استراتژیست کسب‌وکار و زندگی تونی رابینز اغلب می‌گوید: «موفقیت از خودش سرنخ‌هایی را بجا می‌گذارد».

شما به عنوان یک کارآفرین همیشه مجبور نیستید از آزمون و خطای خودتان درس بگیرید. مهم نیست در چه مرحله‌ای قرار دارید، همیشه افراد و شرکت‌های دیگری هستند که بتوانید از آن‌ها درس بگیرید (چیزهایی یاد بگیرید).

طی چند سال گذشته توانستیم با صدها کارآفرین موفق از سراسر دنیا مصاحبه کنیم، محتوا بسازیم و با آن‌ها همکاری کنیم. این کارآفرینان چه در پست‌های بلاگ، چه در ویدیوهای یوتیوب و حتی در دوره‌های آنلاین به طور سخاوتمندانه‌ای بینش‌هایشان را با ما به اشتراک گذاشتند تا به جامعه کارآفرینان و سازندگان دوره‌های آنلاین کمک کنند. کارآفرینی صفت پسندیده رفتاری و کاری است که در وجود هر کسی نیست.

نکات برتر برای ایجاد یک کسب‌وکار موفق

1.از مخاطبانتان نظرسنجی کنید که به چه چیزهایی علاقه دارند

دوری کلارک – «مهمترین مرحله قبل از شروع کار است: از مخاطبانتان نظرسنجی کنید که به چه چیزهایی علاقه دارند و سپس تقاضا را بررسی کنید و اطمینان حاصل نمایید که اطلاعات مهم و مربوطه را به آن‌ها ارائه می‌کنید. این کار شما را در مسیرِ ساخت محصولی که مردم واقعأ به آن نیاز دارند قرار می‌دهد».

2.سعی نکنید فورأ یک محصول بی‌نقص تولید کنید. فقط کارتان را شروع کنید و به نقطه فروش برسید

اسکات اولدفورد – «پول براساس مقدار حرکت بدست می‌آید نه کمال. یعنی واقعأ نیاز ندارید که یک وب‌سایت بی‌نقص داشته باشید و دوره‌ای که طراحی می‌کنید نیز حتمأ نباید کامل باشد. من از زمان شروع کارم در ماه می سال 2015 محصول اصلی را شش بار ثبت کردم. فقط کارتان را شروع کنید و به نقطه فروش برسید؛ این مهمترین بخش در شروع کار است».

3.به دنبال روش‌هایی برای خدمت‌رسانی بهتر به مخاطبان و مشتریان موجود بگردید

ایمی پورترفیلد – «به مخاطبانی که جذب کرده‌اید نگاه کنید. حتی بهتر است کسانی که قبلأ از شما خرید کرده‌اند را نیز بررسی کنید. اگر فهرستی شامل 5000 مخاطب یا بیشتر دارید بجای تمرکز برای اضافه کردن فهرست ایمیلتان یا افزایش مخاطبان رسانه‌های اجتماعی‌تان بر ایجاد محتوای جدید برای کسانی که قبلأ آن‌ها را جذب کردید تمرکز کنید. این مخاطبان به چه محصول یا برنامه جدیدی نیاز دارند؟ برای آن‌ها یک مجموعه محصول جدید بسازید. من یک مجموعه محصول شامل سه برنامه اصلی دارم که هر برنامه با برنامه بعدی در ارتباط است. این کار باعث می‌شود به پشتیبانی از مخاطبانی که قبلأ جذب کرده‌ام ادامه دهم درحالیکه درآمدم نیز افزایش می‌یابد».

این نشانه تعهد کاری می باشد و کارآفرینان بزرگ معتقدند که تعهد شرط موفقیت در کسب و کار و زندگی می باشد همواره باید به فکر خدمت رسانی به دیگران بود و کارآفرینان بزرگ از این کار لذت می برند.

4.ببینید بازارتان چه چیزی می‌خواهد سپس آن را برایش بسازید

جی جی ویرجین – «من نظریه بساز و بفروش را تأیید نمی‌کنم. می‌خواهم بدانم مخاطبان به چه چیزی نیاز دارند و سپس آن را برایشان بسازم».

5.از بازخورد مشتریانتان برای تغییر و ارتقاء خود استفاده کنید

جیمز آلتوچر – «هیچ کسی کاملأ بی‌نقص نیست. گاهی اوقات باید تصمیم به انجام کاری بگیرید و سپس براساس بازخورد آن را تغییر دهید. نیازی نیست که صبر کنید تا به کمال برسید. فقط باید کارتان را راه‌اندازی کنید و سپس بازخورد اولیه را بدست آورید. سپس می‌توانید آن را تغییر دهید».

6.از گروه‌های فیسبوک برای ایجاد یک اجتماع در زمینه کسب‌وکارتان استفاده کنید

دانا مالستف – «گروه فیسبوک فقط یک گروه نیست بلکه یک اجتماع است و فقط طی یک سال توانستیم آن را به بیش از 20 هزار عضو برسانیم. من به پیشرفت افراد دیگر کمک می‌کنم، ما برای زنان دیگر جشن می‌گیریم و از طریق رقابت با یکدیگر همکاری می‌کنیم. به نظرم دنبال‌‌کننده‌های قوی را بدست آوردم نه فقط به دلیل اینکه محتوای خوب و منطقی را تولید می‌کنم بلکه به این خاطر که یک برند معتبر و همچنین سرگرم‌کننده تولید می‌کنم».

7.تا زمانیکه به نقطه فروش نرسیده باشید ایده‌ شما به تأیید نرسیده است

مایکل اونیل – «مردم با کارت اعتباری‌شان رأی می‌دهند. اگر واقعأ برای ایده شما پول خرج نکنند یعنی این ایده هنوز به تأیید نرسیده است».

8.انتخاب نام تجاری (برند) همان برداشتی که در بازار برای جذب مخاطب هدف ایجاد می‌کنید

ری پرز – «یک برند بزرگ با درک مخاطب و جایگاه او، درک بازار و درک موضع‌تان شروع می‌شود. برای اینکه بتوانید مخاطب هدف را جذب کنید باید چه برداشتی را ایجاد کنید؟ نقطه اشتراک بین اعتبار، تمایز و انحصار و ارتباط همان جایی است که باید برندتان را تثبیت کنید».

9.با ساخت محتوای سودمند برای مخاطبان به آن‌ها نشان دهید که برایشان اهمیت قائلید

سانی لناردوزی – «اهمیت زیادی برای جامعه‌تان قائل شوید و ثابت قدم باشید و به طور منظم محتوا تولید کنید، در این صورت گروهی از افرادی را خواهید داشت که آمادگی بالایی دارند و تمایل دارند تا آخر عمرشان مشتری شما باشند».